gebelk sürekli altta yatan başka bir problem çıkıyor ilk zamanlar pcos çıktı sonra bir dış gebelik oluştu aslında troitmişim ve hashimato varmış bende tiroit tedavileri başlandı daha sonra bi sene geçtikten sonra kimyasal oldu doktor kimyasal varsa gebe kalabiliyorsun rahim filmine gerek yok dedi 2 ay sonra kist patlaması oldu doktor yapışıklık olabilir diyerek rahim filmi çekti sağ tüp tıkalı çıktı dedi infertilite bölümüne yönlendirildim şimdi çatlatma denenecek adetin 5.günü onu bekliyoruz bakalım ne olacak tek tüple ihtimal var doğal %20 dedi ihtimal başka bi doktorda herzaman başka bişey çıkıyor her gittiğimde böyle böyle 3 sene oldu sonraki evreler de ne olur artık bilmiyorum