Alya1708 Selam kızlar bu ay da yine heyecanlı bir bekleyiş umarım herkes için hakkında hayırlısı olur Benim bat 23 temmuz göğüslerde çok hafif ağrı ve sanki adet olcakmşm gibi hafif alt karın ağrılarım var ama kendimi de çok kaptırmak istemiyorum ya yoksa diye sizlerde durumlar neler
Mihrasina_ Alya1708 bende aynı şekildeyim 24 Temmuz göğüs hassasiyetim var fazlaca başka bi belirtim yok ama çok ümitliym
nilinannesiii Alya1708 22+5 im ikinci gebeliğim ama bundaki bel ağrım aşağıdan batma hissi ilkinde hiç birini yaşamadım. gece uyku hiç yok zaten en baştan beri
Deletedmom_247 kız benim bat 21di bugün hafif hafif karın ağrılarım başladı dedim aha regl oluyorum galiba. Ayy bir gittim leke vardı. Herhalde erken regl oldum çünkü ağrılarım regl ağrısı :((
Deletedmom_247 Alya1708 2 senedir :( ama olmuyor. Rabbim isteyen tüm herkese aratmadan hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
happybubu 24-25 Temmuz, bel, kasık ağrılarım var ama emin olamıyorum :) Ne zaman test yapacaksınız kızlar?
Alya1708 happybubu bende öyleyim inan ki ben erken testlerden kullanıyodm ne kadar gecikme bekliycem desemde dayanamıyordm o tek çizgi de insanı üzüyor görnce bu sefer gecikme olmadan yapmak istemiyorm ama içim de içimi kemiriyor beklediğim gün gelmezse hemen yaparım heralde
happybubu Alya1708 haklısın canım, araştırırken çok farklı günlerde pozitif alanlar gördüm. bakalım bizim nasıl olacak
Mihrasina_ Alya1708 valla aynı ben aldım testi bekliyorum yapmaya korkuyorum daha erken diye bekleyeceğim bu sefer
Gizemce1- Alya1708 aslında değil korunmayı bıraktığımdan beri son iki üç adettir gecikiyor doktor anormal bir gecikme görmediğini söyledi şükür
Nur8893 Benimde bat 22 23 dün doktora gittim kasıklarımda yanma hissi vardı rahim kalınlığı güzel dedi 4 5 gündür belim çok ağrıyor 🥹 ilk gebelik olucak nasip olurda . İlk defa bunları yaşıyorum ama bilemedim 🦋
gebelk happybubu benmde bat 27-28 kasıklarıöda ağrı ve gaz var hafif göğüs acısı basladı bazen de mide bılantısı ama biraz psikolojik olarakta yoruyorum bu süreci. Birde duphaston kullanıyorum onunda etkisi olabilir tabi