Kubra0606 kızım 42. Haftada 4 kg sezaryen doğmuştu. Çok uğraştım, 3 gün sancı çektim ama dopum kanalına giremedi iri olduğu için o kadar sancının üstüne sezaryene alındım. Oğlum da 39. Hafta da 4.300 gr mecburi sezaryen oldu. Ama doktorum mecbur olmasak da sezaryene alırdım çünkü çok zor bir doğum olurdu kesiksiz, yırtıksız olması mümkün değil dedi.