Kubra0606 Parinas ilkinde zorlanmış mıydınız kesi mi fazla oluyor kilosu yüksek olunca, ablamda 4 kg doğum yaptı başı zor geçmiş
Kubra0606 Emooss06 ultrasonda kaç hafta ileri göründü acaba 3600 gram kaçıncı haftaya tekabül ediyor ki, sağlıkla doğsunlarda inşallah artık süreç gösterecek
Kubra0606 Parinas ebe çok motive etti normal doğurabilirsin yine acil durumda sezaryene alınır onu telaş etme kendinde zaten yapılısın diye. Ama bebişin kilo almasından korkuyorum artık resmen :d
Parinas Kubra0606 karbonhidrat ve şeker azaltmanız lazım. Ben dikkat ediyordum ona rağmen hızlı alıyordu. Tatile gittim 10 günlüğüne yeni döndüm dikkat edemeyince kısa sürede 600 gram almış 🥲
baharalper Parinas Bizim bebiş de 34te 2500dü bugün 36da 3300e yaklaşmış, iki haftada fazla almış dedi doktor ama yeme içmeyle ilgili bir şey söylemedi sordum yapabileceğim bir şey var mı diye yok dedi bana, ben de 4 üstüne çıkar diye korkuyorum doğana kadar
Kubra0606 Parinas karbonhidrat ve şeker fazla tüketmiyorum. Yumurta kefir kaşar sürekli tükettim balık yedim her hafta mutlaka muhtemelen bunlar kilo aldırdı. Yememe içmeme dikkat etmeye çalıştım çünkü hep
Accountant Kubra0606 iri bebekte risk yüksek oluyor doktor sezaryen derse kabul edin omuz takılması köprücük kırılması kol kırılması gibi durumlar olabiliyor risk almaya değmez bence
Kubra0606 Accountant haklısınız ama ultrasonla doğduktan sonra çok fark çıkarsa üzülürüm gibi. 4 kg diyipte 3500 doğanları duydum
a-koroglu Drusnm2 benim ilk hamileliğim heyecan dorukta😇 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım 🥰😘
Parinas baharalper bana tatlıyı ve karbonhidratı azalt yoksa normal doğuramazsın dedi. Sizin de fazla almış 2 haftada 800 gram baya iyi. Bendede 9 günde 600 gram almış ama gerçekten yediklerime hiç dikkat edemedim tatildeydim 🙈bundan sonra çok dikkat edeceğim ama siz de daha sağlıklı beslenmeye çalışın elinizden geldiğince yürüyün. Bence faydası olacaktır illa ki
Parinas Kubra0606 sağlıklı şeyler çok kilo yapmaz aslında ama bilemedim. Belki sizde veya eşinizde iri doğum öyküsü varsa ondan da olabilir. Benim eşim de 5 kg doğmuş çocuklarım hep ona çekti 🤦🏼
Kubra0606 Parinas ay aldırıyomuş ya bilseydim bende bu kadar yemezdim :( kilo alması için önerilen şeyler arasında hep bunlarda sevdiğim için yedim bende hep
Gizemizmir35 Bugün muanem vardı 29+4 üm bebeğin kilosu 1700 boyu 43 çıktı ve iri bebek bende normal doğum istiyordum ama bu gidişle sanırım sezeryan olacak 😕 29 haftalık olup bebeği 1700 gr olan var mı ?
Parinas Gizemizmir35 bizim de aynı. 29+2 de gittim 1680 gram çıktı. İri bebek diyet yapman lazım dedi doktor. Benim ilk gebeliğimde böyleydi 4 kg doğdu ama ultrason fotoğraflarına baktığımda bu ondan da iri. O yüzden korku sardı 🥴
Kubra0606 Accountant olabilir tabi o da bir ihtimal, bakalım sürece uyacağım artık sağlıkla kavuşalımda sezaryen veya vajinal