Fnur6435 endişelenme canım ben 8+1 de gittim doktor bana kalp atışı derinde duyulmaz dedi ve beni konuşmaları bile inanılmaz gerdi ben 8+5 de başka bir hastanede doktora gittim anlattım doktorun bana dediklerini oda baktı dedim bebek var mı kalp atışı dinletmediler tedirginim doktorun dediği şey şuydu anneler kalp atışı duymak istiyo ama bu cihaz ısınıyo ve bebeğe zarar veriyo neden baktırıyolar anlamıyorum dedi bende hocam bebeğim var mı ve kalp atışı var mı öğrenmek istediğim bu dedim ultrason da zaten görünüyo bebeğinin kalp atışı var endişelenme dedi seninde endişen varsa farklı bir gözden kontrol ettir aklında kalmasın hemen sağlıksız bir gebelik demeleri beni inanılmaz düşündürüyo gerçekten