Fnur6435 biz de 8.haftada kalp atışını duyarız diye gitmiştik. Ama doktor sesini dinletmedi. O heyecanla sormayı da unuttuk. 2 hafta sonra gittiğimizde dinlemek istedik. Doktor, kalp sesini dinlemenin bebeğe iyi gelmediğini o yüzden dinletmek istemediğini söyledi. Allah korusun kalbi atmıyo olsa hemen söylerdi diye düşünüyorum, niye ertelesin ki. Korkma sen. İnşallah herşey yoluna girer.