Deleted33000 ay ama benim bebeğim çok ağlıyor yani asla 2 ay yanından ayrılamadım hiçbirşey yapamadım kendi yatağında bile aslaaa yatmıyor 2 ay boyunca kucağımızda uyudu yatağa koysak uyanıyordu şimdi biraz daha iyi en azından bizimle yatakta yatıyor dedik şimdide 3 e kadar ayağa kalkıp kucağımıza alıyoruz anca öyle susuyor