Ay kızlar şu yaz aylarında yemek yapmayı sevmeyen, farklı ve pratik yemekler denemek isteyen tek kişi ben değilimdir diye düşünüyorum 😂 her gün ne yapsam diye düşünmekten gına geldi🤭 birde 2 buçuk aylık bebekle pratik şekilde yapmam gerekiyor siz neler yapıyorsunuz yaptınız menülerde neler var🥰🤭