melikeyimmmmm twokidsmom bahsedin illaki vitamin yazacaktır yazmazsa siz isteyin bence çok zor oluyor çünkü insanın kolunu kaldıracak hali olmuyor
twokidsmom melikeyimmmmm evet evet isticem kesin cunku yaşam kalitesini de cok etkiliyor ister istemez
Meleekdincc twokidsmom off aynı şekildeyim yaa o kadar haldiz düşüyorum ki 4 yaşındaki çocuğumla bile düzgün ilgilenemiyorum ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştım yaa sürekli uzanmak istiyorum 8 haftaya yaklaştık geçer inşaallah