Selam kizlar. Benim ikinci hamileliğim. Ilk hamileligimin bu zamanları kış mevsimine denk gelmişti ve bu haftalarda aşırı enerjiktim, hiç halsizlik yorgunluk yoktu hepsi gecmisti. Ama şuan yaşayan bir ölü gibiyim. Mide bulantısı vs yok. Fakat her saniye yatmak uzanmak istiyorum. Ayağa kalkmak zulüm gibi geliyor. Sıcaklardan mi böyle yoksa acaba başka bisey mi var anlamadım. Sizlerde durum nedir?