36+1 hep önde gidiyorduk 1-2 hafta zaten ama kilosu 3300 çıktı bugün iki haftada 800 gram kadar almış en son, doktor bu sefer biraz fazla almış ama her şey yolunda dedi sıkıntı yapmadı, doğum şekli vs konuşmadık henüz haftaya tekrar gideceğim sancı mancı hiçbir belirti de yok, normal doğum istiyordum ama bu şekilde artarsa nasıl olacak bilmiyorum