1_Ozgnn bence ikincisini de yaptır pes etme asla isyan etme yine de şükret 😘 ben aşılama yaptırdığımda her ezan okunduğunda elimi karnıma koyup ya musavvir ya erhamerrahimin okudum bide enbiya suresinin 89.ayetini okudum dua ettim oldu şükür 🥹🤲🏻 sende yap mutlaka gerçekten oluyor ben doktor aşılamayı yaparken ya şafi ve besmele çektim sürekli karnımı okşayıp mutlaka yap inşallah olur 😘🥰🥹🤲🏻