Betuel11 öyle bişey yok canım asla öyle düşünme ben kendim öyle hissettim 5-6 ci haftaya kadar göğüslerim şişti halsizleştim falan sonra durdu belirtilerim midemde bulanmıyordu bende dedim hep bişey var ve duyamadık kalp atışlarını ama her gebelik kendine ayrı belirti veriyor bide bence kötü deneyimleri hiç okuma insan ne kadar etkilenmiyorum desede yalan içten içe etkileniyorsun bide hamilelikte zaten sahada hassas oluyorsun iyi şeyler oku iyi düşün herşey iyi olsun ben bidakine nasipse öyle yapıcam.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah🙏