Sulee123 evet bende bi doktora inanmadım başka doktorada gittim hepsi aynı şeyi söylüyor sağlıksız bebekler diyor İnan’ın zaten doğmasını istemezsiniz diyor da insanın ilk gebeliği olunca bi umutsuzluk kaplıyor içini hep mi böyle olacak diye😞Tabi herşey Allahtan demek şimdi vakti değilmiş.Rabbim herşeyin en iyisini bilir