Ceku256 2princessmother hevesini kırmak istemem ama yalancı pozitif veren bir marka maalesef. İnşallah gönlündeki nasip olur. Bi kan verip netleştir en iyisi
Busraaaakkk 2princessmother 😄 benim ilk testim silik çıkmıştı, ikinci kez test yaptım onda daha belirgindi istersen bi test daha yap
minnakhanimmm 2princessmother sen bilirsin ama erkenden doktora gidip stres olma ben öyle yaptım sonra çok strese girmiştim kese var yolk kesesi yok sonra bebek yok flan dediler korka korka gidiyordum 6 7 haftalık olmayi bekle en azından gittiğinde kalp sesini duyarsın inşallah
xan1mm 2princessmother adetden 2 gün önce kan geldi ama adet gibi değildi ağrım fln yokdu sadece 3 gün oldu sonra kesildi şimdide sırtım çok kötü ağrıyo midem bulanıyo benim adet fena geçiyodu ağrıdan kalkamıyodum yerden
xan1mm Kızlaaar sırtım acaaayip ağrıyo bide midem bulanıyo test yapmak istiyorum ama korkuyorum ya çıkmazsa diye rüyamda görmüştüm ama pozitif test napiyim bilemiyorum😐😐😐
2princessmother xan1mm bence yapp olmasa da üzülme bende sırt ağrısı kalça ağrısıyla şüphelenip yaptım aşkım Önceki postuma bak yazdım herşeyi oraya
2princessmother xan1mm geçen ay 20 gün gecikmeyle 20 tane test yaptım pozitif çıkanda vardı negatif çıkanda vardı Nasip o zamana değilmiş dedim geçtim