Bbgg merhaba yazınızı görür görmez yazmak istedim, hamileliğimi 6-7. Haftalarında iggm pozitif igm değerim 1.27 ile şüpheli çıkmıştı. 1.20 altı negatif 1.60 üzeri pozitif sayılıyordu ancak yine de doktorum hemen avidite istedi, hayatımın en zor günleriydi. Allahım yaşatmasın çok üzülmüştüm, hemen hem hastaneye hemde özel bir laboratuvara verdim nolur nolmaz diye. Hastanede avidite sonucum 51 diye hatırlıyorum yüksek avidite demişti doktorum, laboratuvarda da 0.40 üstü yüksekti 0.50 ile yüksek gelmişti. Ama rahatlamam çok uzun sürdü kafamda testlere bile güvenirliğimi kaybetmiştim igmlerim negatifti bu arada bu testlerde. Çok şükür şuanda 33 haftadayım detaylı ultrasonu vs her seyi temiz. Doktorumda imkansız bir şey olsada detaylıda vs mutlaka çıkardı demişti. Ben griptim biraz o sonucu etkilemiş olabilir demişti doktorum. Laboratuvar hatası vs çok yaşanıyormuş, çok hassas olduğum bi konu olduğu için yazmak istedim. Bol dua edin, tüm forumları okumusumdur hepsinde gördüğüm yüksek avidte ile sonuçlanmıştı inşallah sizinde öyle olacaktır🌸