Bbgg Kızlar 7+4 olduk. Rubella ıgm 5.80 çıktı . Doktor ıgg bakmamış . Dün hemen avidite testi verdik. Geç çıkar diyorlar. Nasıl geçecek zaman bilmiyorum .Nolur başına gelen varsa yazsın . Ağlamaktan içim çıktı
Gzde_defne Bbgg kızamıkçık aslında kendini belli eden hastalık.vücudunuzda kırmızı benekler oldumu yakın zamanda yada şuan varmı
Bbgg Gzde_defne hayır en ufak bir şey olmadı . Ben de chatcbgt ye sordum sinsi ilerleyebilir vs diyor da o kafamı karıştırdı . Ben evdeyim çalışmıyorum son zamanlarda dışarı bile çıkmadım nerden kapıcam nasıl olucak 😔 bu yaşıma kadar olmamışken hamileliğime denk gelirse kahrolurum
Moz Bbgg ya önceden geçirdiğiniz için vücutta antikor olarak var olmuş olabilir mi belki hepimizde çıkar.Sonuçta ateş kırmızı döküntü yoksa sorun yoktur.Merak ettim ama haber verin
Bbgg Moz inşallah öyledir yüreğimiz ağzımızda sonuç bekliyoruz 😔 tabiki haber veririm inşallah kimse benim yaşadığımı yaşamaz
Bbgg Moz evet rutin test kalp atışından sonra bi değerlerine bakalım dedi öylelikle çıktı . Torch dedikleri toxo felan da bakıyorlar bir sürü tetkik