hd_d nisaysee cinsiyet öğrenemedim daha🥲bakalım aklımızda bi kaç isim var hayırlısı olsun senin kızın ismi de çok güzelmiş adıyla yaşasın meleğim 🫂
Mor-kelebek Ayseguls_baby ya beni Aden den soğuttular 😔 bizde Aden Güneş koyacaktık gerçekten çok güzel uyumlu sağlıkla gelsin inşallah bebisiniz 🌸❤️
annelerhakkinda1 Edizhr benim kızımında adı İpek okadar zarif ismini okadar yansıtıyor ki her seferinde iyi ki İpek koymuşum diyorum 🥲
merymom_ Ayseerd bence çok güzel 🌸 biz de Rüya düşünüyoruz sürekli yorumlara bakıyorum hiç denk gelmedim Rüya düşünen hep aynı isimler dolanıyor
Bmelekkk Ayseerd biz Asel rüya düşünüyoruz ❤️😍 sağ salim sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Meral_63 nisaysee bacım 12 haftalık ken kız dedi 13 haftalık oldu erkek dedi isim için hayla vaktim var 🥴🤣