Eymnm Ebru0101 Beren Su olcak inşallah prensesimin ismi😍Eylül ve İkra isimleri de güzel fikir olabilir
Sengulkrgz King_Ebeveyn RAVZANUR en fovori kiz ismim kizim olsaydi koyacaktim.HIRANUR HUMANUR EBRAR MINA
Mayasey NvS biz de isim arıyoruz. İstisnasız herkes defne ismini beğeniyor. Eşim, görücem, annem, babam.. Ben de defne koyabilirim ya bakalım daha 25. Haftadayız
Ebru0101 NvS oyyy maşallalh defne 😍😍 kız hep sevdiğim isimler amaç yakın çevre benden önce almış bunları görümcemin kızı defne senin yavrun sağlıkla gelsin inşaşlaj 😍😍
Mayasey Defne, dora, nehir, Eylül, yağmur, ada... Ben de kızıma isim arıyorum. Ben bulamadım ama umarım sen bulursun 😁
NvS Mayasey biz defne ile Eylül arasında kaldık bn defne eşım Eylül ismını istiyordu sonunda bna kıyamadı ve kabul etı 🤗inşallah burada dogum hıkayelerımıxı de gorurx inşallah
NvS Ebru0101 inşallah cnm Allahtan bizim aılede ve eşımın ailesinde yok o Eylül istedı bn defne saolsn kırmadı eşım bnı defne oldu inşallah sende gonlunu gore bi isim bulursn cnm Rabim saglıkla kucagımıza almayı da nasıp eder cumlemize 🙏