20.haftaya +9 kilo ile girmiştim. Zaten 80 gb yüksek kiloya çıkmıştım üstüne hamile kaldım oldu mu 89.Neyse diyetisyene başvurdum 2,5 ayda 1,5 kilo yağdan verdim neredeyse kilom sabit kaldı. Çünkü ilk 3 ay harici kilo verme odaklı maalesef diyet uygulanmıyor. Şuan bebeği besleme odaklı gidiyoruz. Uzman şart yani.