UmayAna_ ben ilk 3 ay iştahsızlıktan 8 kilo vermiştim, 6.5 aylık olana kadarda çok çok iştahım olmadı diyetisyenle devam ettim protein ağırlıklı beslendim, sabah öğle akşam resmen koca koca proteinli öğünler yedim (her sabah mutlaka 2 yumurta, öğlen ve akşamları et, balık veya tavuk) ve sadece bebek kilo aldı ben almadım. Herkesin metabolizması farklı o yüzden diyetisyenle devam edersen seni çok daha iyi yönlendirir ☺️