Beybi23 Fulya12- ben 32 de yapmıştım ama pişman olmuştum o kadar geçe bıraktığım için yorgunluk açısından perişan olmuştum tüm günümü ona ayırmıştım kafam rahat olsun diyorsan yap kalsın köşede 37++ yim şuan iyiki yaptım diyorum
Sila41_ Fulya12- yavaş yavaş başla bence hazır olsun kafan rahat olsun ben 33 de temizliği yaptım sonra hastane çantasını hazırlamaya geçtim daha yeni hazır sayılır
Tazeanne0606 Fulya12- 35.haftamda hazırladım. Şu an 35+5 haftalığız. Bir tek 2 adet müslin battaniye alacağım onlar yıkanıp konulacak onun dışında eksiğimiz kalmadı.
Fulya12- Fatmadmr37 bir riskiniz yoksa erken doğum filan sorun olmaz bence ama ne olacağı bellisiz geç kalmayın
annelerhakkinda1 Fatmadmr37 bende bu haftalara kadar beklemiştim ama kızım 34+5 te geldi ve çantasız kalmak zorunda kaldım 🥲🥲🥲
selda94 Fatmadmr37 bir an önce hazırla benim doğumum erken oldu 35 haftalıkken doğurdum hazırlıksız yakalandım ☺️
Fatmadmr37 Fulya12- çok şükür bir sıkıntı yok. Ama dediğiniz gibi tabi çok da gece kalmamalı. Başka bir çocuğum daha olunca işleri parça parça yaptım ancak işte.
Zeynep3434_ Ben 34. Haftanin basinda hazirladim, cok da gec kalmayin 35 haftaya girdim inanin 2 günde agirlastim, sakin sakin egilip kalkabiliyorken yapmakta fayda var
Tazeanne2016 31+2 oldum , 30. Hafta itibari ile geçen hafta aldıklarımı koymaya başladım böylelikle ne eksik ne fazla görüyorum zaten sıcaklara denk geldiğimiz için daha da ağırlaşmadan halletmek istedim
Accountant Fulya12- 35 haftalığım yıkadım ütüledim hurçlara koydum sadece valize dizmek ve biberon emzik temizliğim kaldı bu haftasonu bitireceğim inşallah
ikra_6898 Accountant biberon ve emzik temizliğini nasıl yapacaksınız acaba kaynatarak yap diyolar ama biberon emzik temizliyiciyle de yıkasak yeterli olur mu
Suheyle1 Denizz43 ayyy ben yalnız degil mişim megerse 😅 ikinciyi 37de bugün hazırladım haftaya da doguöa gitcem ahahs😁
busenaz68 Fulya12- 32′yim geçen hafta yıkadım ütüledim parça parça ayırdım ama henüz çanta oluşturmadım. Planlı sezaryen olduğu için doğumdan önce toparlarım