Yamanyaman iyi akşamlar hayırlısıyla gelsinler inşallah benim tontikte 4 ü geçebilirmiş doktor normal dogum gibi görunmuyor diyor. 29+3 te 1713 gramdı herkes aynısını sormuş ama hatırlıyor musun canım 29 da kaçtı senin fındık doktor haklı mı meraklardayım doktorumada guvenıyorum cok ama bir umut işte 😫 gerçi bende 4200 dogmusum 🤭