minismom kaşar meselesi yazınca yine mi dedim boş muhabbet postu 🤔🤷🏽♀️🤣🤣🤣o kadar saçma sapan yazıyorlar ki .yok kociß aldattı yok kayvdem Salag…. yüzüne söylemiyorlar o zaman şikayet et o da yok…saçma yani..
Tost peyniridir kız o .yada keçi peyniri oluyorya hani.🙄🤭🤰🏽