vildann__ Kızlar sorum başlıkta belirttiğim gibi bugun erken gebelik testi yaptım bisii cikmadi sizce olsaydı cikarmiydii
Moz vildann__ ay tarihlerimiz aynı daha test yapmadım ama regli gününüzü bekleyin bide belirtiniz var mı
vanilya_kokusu_ vildann__ benimde 4 temuzda yumurtlama oldu 5 de çatladı dün test yaptım pozitif çıktı 23 Haziran’da en son regl oldum iki gün daha bekleyin belki çıkar
vildann__ Moz 22 Haziran’da adet olmuştum ya belirti yediğim yemekleri sindiremiyorum ya da bilemiyorum ben mi öyle algılıyorum karın ağrısı bir de çok az belim ağrıyor
vildann__ vanilya_kokusu_ bak canım seninki çıkmış benimki de olsaydı çıkardı diyorum inşallah Rabbim nasip eder çok istiyorum
mm_m954 vildann__ aah bı Umut hamile değilim hisedyiordum ama yarin yinede test yapcam gelirse kargodan 🫣
cylnkaya49 Bende bugün test yaptım negatif çıktı benimde 23 haziranda bitti reglım 5 Temmuz yumurtlamaydı artık regılımı beklicem 2 gün var regılıma
vildann__ sirius8 canım ovulasyon testi vardı onlarla deniyoruz bazen erken yumurtlama oluyor bazen geç misal benimki geçen sefer adetime 5 gün kala ben yumurtlama gördüm Bu ay ise 14 gün yumurtlama gördüm ovulasyon testi t çizgisi c’den biraz daha koyu
vildann__ sirius8 yumurtanın çatlamasını da testten yine anlıyoruz bu sefer c çizgisi çok koyu t çizgisi biraz hafif oluyor
vildann__ mm_m954 Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın Ben de bazen öyle hissediyorum bazen hissetmiyorum bilmiyorum