Altin23 bende 27 haftalık gebeyim bende de ayak el şişliği çok oluyor. Ama sürekli sandalyede ders çalışıyorsanız ayağınızın altına bir destek koyun (kovayı ters çevirip koyabilirsiniz mesela) ayak aşağıda oldukça şişiyor. Birde mutlaka gün içinde mola verip ayaklarınızın altına 2 tane falan kalın yastık koyup uzanın. Ayağı suya koymak bende işe yaramadı ama ayağımı havaya kaldırmak baya fark ettiriyor. Ayak şişliği bu şekilde bir nebze de olsa geçiyor ben ellerime çözüm bulamadım