ug_fa-3diplomalianne merhaba hanımlar 33 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri Serdivan’da Evajin kliniğine Tuba Düzcan’a gidiyorum doğum konusunda doktorum Adatıp ile anlaşmalı inşallah doğumum da orada olacak. Doktorum ise hem çok ilgili hem de ismini çokça duyduğum bir doktor, yatırıp hemen kaldırmıyor güzelce muayene ediyor anlatıyor güleryüzü ve ilgisi ona karşı güvenimi arttırıyor hele ki çalışan ebelerini çok seviyorum nst zamanında bol bol sohbet ediyoruz ve beni rahatlatıyorlar yani genel olarak ben memnunum ve önerebileceğim tek isim diyebilirim. Eğitim araştırmaya da kayıt açtırmak için birkaç defa gittim hangi doktora gittiysem kötü muamele gördüm ve beğenmedim. Biliyorsunuz ki doğum çok özel bir şey ve de güvenilir birisiyle yola çıkmanız sizi ve bebeğinizi süreç boyunca rahatlatır. Şimdi şükür her şey yolunda ve az kaldı, sağlıcakla gelsin bebişlerimiz🥹🤍