tgcaydn merhaba bende 10 gün önce serklaj oldum 11 haftalıkken önlem amacli cunki bitane kızım var şuan 3 buçuk yaşında kızıma hamileyken 21 haftalıkken acil serklaj yapıldı ve hiç kalmadan full yattım 30 haftalıkken doğum yaptım çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadan iki hafta kuvezDe kaldikdan sonra verdiler ve şuan tekrar hamileyim serklajliyim 10 gün oldu olalı üç gün anca yattım diyin size sonra evin içinde az çok iş yaptım bı çeşit yemek yaptım çocuk peşine dolandım bı sıkıntı yaşamadım henüz haftaua kontrulum var bakalım zaten doktorum da önlem amaçlı olduğu için ilk bı hafta yat bir hafta sonra normal hayatına yavaş yavaş dön dedi ki erken serklaj çok daha iyi emin olun hiç korkmayın hiç bişey hissetmiyorsunuz ve ne ağrım oldu ne kanamam ne lekelenmen inslah sizde çok çabuk kolayca atlatirsiniz🙂