Merhaba bende 13 buçuk yada 14 haftam da olucak şuan tam 12 haftadayım benim de iki sene önce 23 haftalık erken doğumum var ikizlere hamileydim iki günnyaşadılar sadece şimdi önlem amaçlı olucam işlemden hiç korkmuyorum ama sonrası iki hafta doktor çok önemli dedi saksıda ki çiçek gibi bakılacaksın dedi sonrası için de ben sana dedikçe hareket ediceksin dedi ama işlem sonrası yatmak beni biraz korkutuyor