Senveben Sizin yine iyi ben 40+2 oldum hala bekliyorum pazartesine kadar olmazsa Doğumu başlatacaklar ☹️☹️
evvalYildizzel Serpiltunc96 bende 39+4 üm ama bende de tık yok yalancı sancı bile yok sadece hafif adet sancısı gibi sancı oluyo doktor 43 e kadar bekleriz dedi.bu gidişle şubat değil mart anneleri olucaz 😊