evvalYildizzel Serpiltunc96 bende 39+4 üm ama bende de tık yok yalancı sancı bile yok sadece hafif adet sancısı gibi sancı oluyo doktor 43 e kadar bekleriz dedi.bu gidişle şubat değil mart anneleri olucaz 😊
Serpiltunc96 Dst hatıra maalesef Doğum pozisyondan baş aşagıymış Bebek ama sancı açılma olmadı için gün vermiyor devlet hastanesi sancın olursan alırız defi şuan iyimiş
Dst Serpiltunc96 bizimki pazara kadar doğmasa 1 hafta daha beklicez yine doğmasa Mart 1.2 hastaneye yatiş yapcaz suni sanci fln doğrursun dedi kadin😏
Serpiltunc96 Dst Allah ım hakkımızda ne hayırlısı ise onu nasip etsin inşallah bütün hamieller bi sancıda avazda kurtarsın vardır bi hayır illaki olan herşyte
Dst Esinerts of canım inş gerek kalmaz Suni felan Bu gece mucize olur ikimizde Yarin doğum Hikayelerimizi yazmiş oluruz 👐😏😘
Esinerts Dst ayy ne güzel söyledin inşallah ya özelden konuşamıyormuyuz hangimiz önce doğum yaparız haber verirdik🤷♀️🤣
Merve53 Bende 39 oldum bugün sürekli karnımda sertleşme ve adet sancısı oluyor başka belirti yok. Bebeğimin haraketleri iyice azaldı nerdeyse hiç haraket etmiyor gün içinde bir iki defa anca. Sizde de böyle durum yaşayan var mı?
Bsra77 Bütün şubat bebisleri nazlı galiba bizde de durum ayni 39+4 olduk gelen giden yok sancı yok açılma yok