Shdjdjsjxj merhaba ben Kocaeli üniversitesi hastanesine gidiyorum ilk önce adetin 3. Günü çağırıyor hoca muhayene ediyor yumurta takibi yapıyor sana göre ilaç veya iğne veriyor o tedaviyi kişiye göre ayarlıyor bana ilaç vermişti kullanmaya başladım 5 gün kullandım gittim tekrar kontrole gerektiği kadar büyümemişti geldim 4 gün sonra tekrar gittim gerektiği kadar büyümüştü üç yumurtam gelişmişti çatlatma iğnesi verdi cumartesi günü vur dedi vurdum pazartesi gitttim aşılama saatini bekledim israra sıkışık olmam gerektiği söylendi saatim gelince içeriye gittim kıyafet verdiler galoş bone falan ameliyathaneye aldılar işlem 5 dk sürüyor hafif bir regl sancısı çekiyorsunuz sonra kaldırıp içeride odalar var yatın diyorlar 15 dk dinlenip kalkıyorsunuz