Yagamin Aynı şekilde bende hiç terlemeyen ve gebeliğimin son zamanlarında olan birisi olarak bu ilacın yan etkileriyle ilgili forumda oldukça fazla kişi aynı dertten muzdarip :) ilacı kullanmayı bıraktım terliyorum ama kokmuyorum ilacı kullandığım zaman ciddi boyutta ter kokuyordum ve bundan kendim rahatsız oluyordum 🥲 sırf koku yüzündende kullanmayı bıraktım kesinlikle etkisi olduğunu düşünüyorum 🌸