Minnies İçini rahatlatmak gerekirse kuşum 14-15 haftalık hamileyim benim hâlâ kasık ağrım, göğüs hassasiyetim, mide bulantım vs hiçbir şeyim yok hiç olmadı da 🥰 Bebeği ultrasonda görene kadar hamile olduğuma inanasım gelmiyordu hâlâ da karnım şişiyor sadece 😂 Merak etme kalp atışlarını da duyacaksın, içinde büyüdüğünü de göreceksin ama hisler çok sonra geliyor heralde ben de bekliyorum 🫣 Benim de ilk başta keseyi göremedi beta 145 çıkmıştı mesela keseyi bir hafta sonra gördü ondan iki hafta sonra kalp atışını duyduk şimdi ayda bir gidiyoruz gelişimi çok şükür 3 gün ilerdeymiş mesela 🧚🏻♀️