Nur124 Meral_63 şimdi gördüm 16 haftalık siniz sanırım çok çok. Normal sakin kötü dusunmeyin benimki de hissetme değildi sanki elin uyuşurda karincalanir ya onun gibi çok hafif birkaç defa hissettim ama asıl 20 den sonra dedim ki bebek bu diye
Arzu19988 Meral_63 ilkde 15-16cok zayftm bu arada Net 17 Ama ikincide 21-22diydi sanirim gec hiss etdim baya gec kilo filanda degildim ama
NurAyse_nur Meral_63 ilk bebegimi 16. Haftalarda ikinci bebegimi 14 te 3. Bebegimi 12. Haftada hissettim ama hepsinde net hareketler 21 22 de basladi
irem185 Meral_63 16.haftada her gün hissetmeye başladim daha öncesinde ufak tefek arada segirmelerinide hissediyordum