Pandapella Meral_63 benim ilk gebeliğim hissettiğimde onun tekme olduğunu bile anlamamıştım pıt pıt seyirme gibi oluyor ayırt etmek çok zor
Meral_63 erikarpuz ay bilmiyorum ki 12 hafta da kız dedi sonra erkek dedi kafam karıştı vala ya 🥺 bide kız bebekler çabuk hareket eder diyorlar bende bisye de Yok 15+4 oldum vala ya hiç bişey Yok
Nur124 Meral_63 ilk gebeliğim 15.hafta karnımın alt kısmında karıncalanma gibi bı his olmuştu sonra devam edip daha da belirginleşti ama asıl 20 den sonra anladım