Melekze Mommce Allah kolaylık versin canim inşallah tekde çıkar bebegin nasıl oldu ben de artık doğurmak isdiyorum artık 39+3 oldum
leylasinan Mommce ayy çok şükür cnm benim sağlıcakla kucağına alırsın inşallah hayırlı güzel haberlerini bekliyorum🤲😍🐥
Mommce Melekze amin inşallah canım. Dün yürüyüş yaptım canım sonra evi falan süpürdüm sildim başka da bişey yapmadım. Öğlende otururken bı anda suyum geldi.
Mommce leylasinan 19.10 da doğurdum canım şuan oğluşum kucağımda oturuyoruz. Darısı başına kuzum inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini sende ☺️🌸🤲🏻
leylasinan Mommce çok şükür canım benim çok şükür 🤲🤲Rabbim analı babalı büyütsün sağlıklı hayırlı bir evlat olsun inşallah 🧿🧿🥰 ikiniz de iyisinizdir umarım normal mi sezeryan mı doğdu
Mommce leylasinan amin inşallah kuzum. Çok şükür ikimizde iyiyiz normal doğum yaptım. Bugünde akşam üstü taburcu olacam inşallah 🥰🌸
Mommce Semanur_71 sıcak leğene her gün oturdum canım ise yaradimi bilmiyorum ama dün akşam doğurdum 😂😂
Aslan2121 Mommce Benim de yazdığım günün gece yarısı suyum geldi 18’inde doğurdum 39+2 anlaşılan yazdığım öneri işe yarıyormuş gerçekten. Rabbim cümlemizin evladını bağışlasın