Beni de aynı durumdayım 39+2 deyiz kızımın çıkmaya hiç niyeti yok gibi yalanci sanci bile yaşamadım daha benim de kıranplar çok oluyor ama 4 kata oturuyorum günlük 5 6 kez in çık yapiyorum 1 saten fazla yürümeye calisiyorum haraket çok önemli ede bildigin kadar haraket et canım