Canannndvrz Nasia pazar günü bi test daha yapim da pazartesi sabah kan vericem olmadi ya test koyulasirsa
Nasia Canannndvrz aynen öyle mutlaka takip et. Bende pazartesi kan vericem inşallah. Umarım güzel haberi alırız😇
gncarlermrt Nasia ilk gebeliğimi awoxla şu an ikinci kez gebeyim bunu da awoxla öğrendim zannetmiyorum awox un yanlış sonuç vereceğini bi kan verin derim
Deletedmom_247 Nasia yumurtlamanızın üstünden 8 gün gectiğinden emin misiniz peki? yanib en bu ovülasyon testlerine hiç güvenmiyorum çünkü. Belki daha öncesinde olmuştur. Awox un şuana kadar yalancı gösterdiğine hiç şahit olmadım ama benim en güvendiğim test o çünkü :D
Nasia Deletedmom_247 valla şöyle söyliyim canım 6-7’si pikti, 8’in de silikleşmişti. Bende onun yalancısıyım 😁 Zaten ovülasyon testi yapmamış olsam bile yumurtladığım günleri çok iyi biliyorum ağrısı akıntısı sıcak basması hemen anlıyorum çatladığı güne kadar 🙃
Nasia Deletedmom_247 Dün inanılmaz bir kasık krampı ve göğüs sancısı yaşamıştım evde gebelik testim olmadığı için ovülasyon yapmıştım sonuç bu çıktı ve adayip bel ağrım var günlerdir🥲
Deletedmom_247 Nasia bilmiyorum kuzum lh ile hcg algılaması farklı ama bunların. Ben normal gündede ovülasyon yapmıştım aynı böyle kıpkırmızıydı. sen regl gününde bence test yap daha fazla yaparsan aklın karışır negatif görürsen daha fazla üzülürsün.
Nasia Deletedmom_247 valla üzülecek yerlerim ağrıyor artık inanki😂 1 yıl olacak neredeyse her ay üzül üzül artık sıradanlaştı üzülemiyorum bile 😁 ama haklısın canımmm zaten reglime 3-4 gün kaldııı beklicezz artıkk🙃🌸
cansuvet Bir şey diyeceğim benim beta değerim 400 lere çıkmıştı testte neredeyse 2.çizgi çıkmadı. 2000 lere çıktığında biraz çizgi vermeye başladı güvenmeyin kan verin eğer adetiniz yakınken özellikle memelerdeki sertlik devam ediyorsa(progesteron etkisidir)
Nasia cansuvet ya evet sizin gibi olan çok kişi duydumm betası çok yüksek çıkıp idrar testinde çizgi çıkmayan. O yüzden bende pek güvenemiyorum maalesef ama insan işte görünce hemen heyecanlanıyor🥲 sizin baska belirtiniz olmuş muydu?
Deletedmom_247 Nasia benim 2 yıl oldu artık umrumda da değil ya çok soğudum millet çatır çatır yok öyle çok şöyle hamile kalıyor bense her yolu deniyoruım ama yok yok sjkfgjfdhg
cansuvet Nasia valla göğüslerim inmedi progesteron etkisiyle o kadar çok belirtim yok 2 haftadır sadece halsizim aşırı duygusalım ve belim ağrıyor
Nasia cansuvet benimde yumurtlamadan beri ne bel ağrım geçti ne göğüslerim. Bu ay bi garip geçiyo bakalım hayırlısı yaa amaaaan 😁
Nasia Deletedmom_247 kız sorma bütün çevrem hamile yemin ederm abartmıyorum ve ben hepsinden önce denemeye başladım hepsi benden sonra patıe patır tek seferde en kötü 2-3 ayda hamile kaldı hsjshsjhs sinir krizi sebebi ya hsjshdjhs