Ya kızlar benim adetim 2 gun gecikmisti sonra 3uncu gun sildikce kahve pembe arasi leke gelmeye başladı 2 gun öyle sürdü sonra kırmızıya döndü ama bir pedin yarısının yarisini bile doldurmadı 1 gun sürdü sonra yine sildikcw geldi 4 gun bile sürmeden böyle bitti ben pazartesi kan vermistim negatif cikmisti aynı gun test yapmistim oda negatifti sonra bugün artık midem felan bulaninca sabah test yaptım böyle cikti kafam allak bullak oldu