kbrkkk Merhaba kızlar 9 temmuzda transfer oldum soldaki predictor marka az önce yaptım sağdaki days comfort onu da dün yapmıştım 4 yıldır ilk defa iki farklı markada pozitif görüyorum ben olduğuna eminim sizler ne dersinizzz 🙈🤗
kbrkkk tupbebeksureci hiç belirti arama canım sadece benim 6. Gün bel ağrım oldu kısa süreli belli belirsiz. Minikler hiç belli etmiyolar kendilerini yerleşme kanamam da olmadı. Çok şükür pozitifi gördük. Darısı başına 🤲🏻 inşallah kucağımıza da alırız mucizelerimizi ❤️
kbrkkk Selsi sağol canım bizim sorunumuz eş faktörüydü. Dr mehmet koç kliniğinde yaptırdım çok memnunum tüm ekipten 🤗
Esayyy977 Hayırlı olsunn sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 benimde transfer+5. Günüm bugün yarın test yapmayı düşünüyorum
kbrkkk Esayyy977 sağol canım , beklemek çok zor ama eğer 5. Gün embriyosuysa 8. Güne kadar beklemeni tavsiye ederim çünkü 6. Günden sonra hcg yavaş yavaş üretilmeye başlıyor yanıltıcı sonuç alabilirsin
Selsi kbrkkk sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım :) maliyeti nedir acaba canım bir sakıncası yoksa
Esayyy977 kbrkkk insan dayanamıyor ya 🙃 iki test aldım 6. Ve 8. Günde yapmayı düşünüyorum 10. Gün kan vereceğim
kbrkkk Selsi amiiin canım ❤️ ortalama 120.000-200.000 civarı oluyo canım ilaçlar tetkikler herşey dahil kişiye göre değişebilir diye düşünüyorum.
kbrkkk Esayyy977 eğer ilk testinde çıkmazsa lütfen üzülüp kendini de bebişi de üzme ama olur muu 🤗 bizimkiler güçlü annelerin güçlü bebişleri inşallah kucağımıza alacağımız günleri görelim 🤲🏻 test sonucunu paylaş mutlaka merak ederim 🤗