Burcu81- 31+4 olduk 3-4 gündür sırt ağrısından sıcaktan uyuyamıyorum bide şimdi grip gibi olmuşum burnum tıkanıyor akıyo hepten kötü oldum öneriniz var mı ne yapabilirim hem ağrılar için hem grip için ?🤦♀️
simgeecekinci Burcu81- 30+3 ikiz gebeyim sırtım belim öyle ağrıyor ki dönemiyorum bile sopa gibi duruyorum yatakta uyku diye bişey yok idrar yolu enfeksiyonu olmuşum bende
Sumiire Burcu81- 36. Haftadsyım aynı postu açmaya gelmiştim neler yapıyorum neler günde kaç defa duş aldığımın haddi hesabı yok yatarken de alıyorum camlar kapılar açık uyuyorum yinede su gibi oluyorum gece. Mide yanmasıda çabası şu iç tuvalete git gece uyku yok böyle çıkmaza girdim resmen burnum tıkanıyor ağzımın içi ateş gibi oluyor
cavbella Burcu81- geçmiş olsun canım ben grip olduğumda hızlı toparlamak için birkaç gün ekstra vitamin alarak toparladım özellikle c vitamini içtim günde 3-4 kez onun dışında omega d vit ve b12 kullandım daha çabuk toparladım
Annekuzusu123 Burcu81- bizde 28 haftayız hiç uykularım yok vajina ağrısı oluyor dedi enfeksiyondan akıntı acaip çok zaten sıcaklar bunaltıyor bunun çok kilo almakla alakası yok benimde belime ağırlık bindiği için artık belim ağrıyor yatakta bile mesela
Burcu81- simgeecekinci Allah yardımcın olsun vallahi ikiz de çok zordur 😔 ne yapıcaz bu ağrılara ilaç da kullanamıyoruz
Burcu81- Sumiire ah canım yaa 🤦♀️ aynı vallahi bir gram uyku yok ağrılar bir yandan grip gibiyim o bi yandan yatakta dönüp duruyorum bende kaç kere ağladım bugün sıcaktan bilmiyorum 😔
leylasinan Sumiire bende 36+2 aynı durumdayız klimanın karşısında oturuyorum ona rağmen terliyorum gece balkonda uyuyorum eşim çok soğuk hasta olacagz diyor içeri giriyor ben aksine hala çok sıcak diyorum. Birde Antalya’da oturuyorum çooookk sıcak çooooookkk😭
Sumiire Burcu81- yaz annesi olmak çok zormuş şimdiye kadar keyfim yerindeydi bu sıcaklar mahvetti beni kolumu kaldırmak dahi istemiyorum ama 3 yaşında kızım var onlada ilgilenmem gerek mutfakta yemek yapmak istemiyorum zorla bir çorba yemek bişey yapıyorum sırf onun için
Burcu81- Sumiire Sumiire Allah yardımcımız olsun inşallah gerçekten çok zor benim ilk olacak Allah’ın izniyle 🌸
Burcu81- Sumiire kesinlikle öle bide benim bi tane düşük bi tane dış gebeliğim oldu bundan önce onun için çok kıymetli 🥰
Burcu81- cavbella teşekkür ederim canım benim🥰 omega bende alıcaktım zaten doktor kontrolünde mi aldın yoksa kendin mi
busra1708_ 30+3’üm çevremdekiler hızlı kilo aldığım için şimdiden bu sırt ağrıları ve uyuyamama durumunu yaşadığımı söylüyorlar ama psikolojim bozuldu rahat yatamamaktan ve uyuyamamaktan🥺
simgeecekinci busra1708_ bende çok kilo aldım onunla ne alakası var herkes bişey söylemeye bayılıyor ya. Konuşmak için konuşuyorlar boynum tutuk sırtım ağrıyor sıcak nefes aldırmıyor gerçekten uyuyamadıkça sinir yapıyor daha çok kasılıyorum boynum omuzlarım beni mafediyor ya
Burcu81- busra1708_ kesinlikle uyuyamadıkça daha kötü oluyo ben artık yatakta dönüp durmaktansa kalkıp tv bakıyorum dikkatimi dağıtmaya çalışıyorum 😔
leylasinan busra1708_ hiç alakası yok ben 36+2 haftaligim sadece 7 kilo aldım benimde belim ağrıyor ayağım çekiliyor kramplarim çoğaldı. Bebek büyüdüğü için sinir sıkışması oluyor bu nedenle ağrıyor boş boş konusmasinlar
Burcu81- Annekuzusu123 aynen canım ağırlık merkezi değiştiği için vücut zorlanıyor 😭 akıntı benim su gibi hatta sızıntı şeklinde suyum mu geliyo diye korkuyorum önümüzdeki hafta kontrolde sölesem mi diyorum söyleyince alttan muayene ediyorlar onura hiç istemiyorum
cavbella Burcu81- kendim aldım canım ben zaten 4-5 gün düzenli kullandım sonrasında yavaş yavaş bırakmıştım
busra1708_ Burcu81- ayyy ben de yataktan nefret ettim artık, o saatte tv de de hiçbir şey yok, Netflix blutv ne ararsan var ama geve uyuyamayınca o kadar etkileniyorum ki psikolojik olarak hiçbir şey izleyesim de gelmiyor
Annekuzusu123 Burcu81- ayy benimde aynı sen kaç haftasın su gibi geliyor resmen bende sızıntı diye korkuyorum bende gitmek istemiyorum çünkü alttan bakıyor oda daha beter eder diye
Burcu81- Annekuzusu123 31+4 haftayım birkaç kere söledim alttan muayene ettiler su gelişi var mı diye oda çok canımı acıttı progestan fitil kullanıyorum ondan olduğunu düşünüyorum ben
2minnakannesi2 Annekuzusu123 söyleyin bence ulturasonda bebeğin suyunun azalıp azalmadığını görebiliyor doktorlar sızıntı varsa azar azar suyu biter Allah korusun benim suyumun azaldığını ultırasondan görüp doğuma aldılar öyle bir durum varsa çaresine baksınlar
Burcu81- leylasinan ben vantilatör açmaya korkuyorum hasta olurum diye grip olmuşum zaten nasıl becerdim bilmiyorum ama dünden beri onun acısını çekiyorum dikkat et bence bu sıcakta bide hasta olursan 🤦♀️
Sumiire leylasinan bizimkilerde öyle yorganla yatıyolar bana menapozlu kadınlar gibi durup durup ateş basıyor hasta olmaktanda korkuyorum duş alıp vantilatör açıyorum sabret diyorum ama nefesim daralıyor bunalıyorum size allah iki katı kolaylık versin ben düzce’de oturuyorum akşamları serin oluyor burası ona rağmen dayanamıyorum sizi hiç düşünemiyorum antalya gini biyerde