2 aylık bebeğim var ve doğumdan önce hep olumlu şeyler okuyup, güzel doğum videoları izledim hep pozitif düşündüm tabiki korku oluyor ama siz güzel tarafından bakın doğuma değilde sonraki güzelliğe odaklanın ve bu sayede doğumum kolay geçti diyebilirim(kesi atılmadı benide en çok o tedir ediyordu, dikiş atarken bayağı hissettim ama o an bebek doğmuş oluyor ve o kollarınızdayken acı umurunuzda olmuyor hepsi geçecek hayırlısı ile)bol bol dua okuyup dinleyin eminim ne olduğunu anlamadan doğuracaksınız dualarım sizinle ♥️