mehsima bende normal doğurcam inşallah ama nedense içimde hiç korku yok sanki on kere doğurmuşum gibi 😂bunları hiç düşünmüyorum ya ben ne bileyim öyle yada böyle çıkıcak yani acısada acımasada o dikişler ve kesikler olucak kafasındayım ne bileyim beni korkutan bi tek normal doğumu beceremezsem de sezeryana alırsalar diye korkuyorumm