Yektek22 iki ayak şişse normal canım gebelikte ödem ama senin ödemlerin içinde erken pıhtılaşma değil kendimden biliyorum benimde hep tek ayağım şişerdi hamileliğimde annemde derdi hep erken şişiyor ayakların diye sonra 20. Haftaya bastığımda tansiyonlar karşılaştım 22. Haftamda protein kaçağımın olduğunu öğrendim 515 mg protein kaçağım vardı tansiyon yüksekliğinden 23. Haftamda perinatoloji bölümüne yatışım yapıldı 1 hafta izlediler 235 mg protein kaçağım vardı tansiyonum normale döndü o sırada tuzsuz diyet yapıyolardı ve o şişik ayaklarım inmişti 26. Haftamda tekrar tansiyon yüksekliğinden yatışım yapıldı anlık tansiyon yükselmesi yaşıyordum ama uzun yol vs yapınca oluyor güneş felan olunca neyse o zamanda 24 saatlik idrar verdim ve 86 ya düşmüş protein kaçağım bitmiş yani ama ara ara tansiyon yüksekliği yaşadım oda yol vs o yüzden dikkat et derim kendim şuan 28. Haftamdayım tuzsuz besleniyorum Coraspirin kullanıyorum protein çok ağırlıklı beslenmiyorum çok tuzlu vs yeme