Kızlar az önce aşağı kata indik. İki üç saat oturduk sol bacağım ağrıdı biraz ama bende tek taraflı bacak ağrısı hep olur ara ara. Neyse tekrar eve çıkarken terliği giyerken sol ayağıma zor giydim şiştiğini öyle fark ettim. Yapay zeka sol ayak şişmesine pıhtılaşma riski diyor doktora git acil diyor çok korktum çok bir şişlik yok ama tedirgin oldum başına gelen var mı 14+5 günlük gebeyim