Serappppph ben 28 yaşındayım. Eşim de ve bende sorun çıkmadı. Benim kistim vardı sadece. Amh falan çok iyiydi. Sebepsiz infertilite dedi. Merdan hoca iletişim olarak çok iyi ama biraz rahat bir hekim. Teoman hoca da tam tersi. İletişim olarak iyi değil ama işini çok iyi takip ediyor, dsiplinli. Ben merdan hocadan teoman hocaya geçtim bu arada. Hedefim sadece çocuk sahibi olabilmekti. O yüzden tüm olumsuzluklara kendimi kapattım. Tersse ters, sertse sert işin de iyi olsun dedim. Nitekim öyle de oldu. Hiç bir zaman yapmış olmak için bir tedavi yapmadı teoman hoca. Ben pes ettiğim noktolarda o devam etti. İlk tüp bebek denemesinde de tuttu. İllaki olumsuz vakalar da oluyor. Her doktorun öyle olumsuz hastaları olabilir. Birinde başlayıp sonrasında doktor değiştirebiliyorsunuz. Baktınız biri içinize sinmedi diğerine geçme hakkınız var