Miinniik bende başladım diyetisyene takviyeler verdi epeyce benim cok nadir adet olamama sorunum genelde lekelenme yaşıyorum onun icin gittim doktora bir suru islem yapti bana rahim duvarin kalin dedi nedenmis bakalim polip mi hormonal mi dedi biyopsi yaptı sonucta yine bana polip mi hormonal mi bilmiyorum dedi yani biz zaten ne oldugunu anlamak icin yaptirdik bu işlemi simdide bana duphaston verdi adetin duzene girsin dedi bende pihtilasma bozuklugu var asla kullanmamam lazim ama verdi kullanmadim bende sacma sapan bir surece gecirdim mart ayindan beridir oyle o islemdi bu islemdi oyaladi durdu beni sonuc martta nasil bir belirsizlikle basladiysam yine ayni belirsizlik cektigim acı cebimden cikan para da cabası