HillKse evet çok haklısınız bende şu açıdan sordum geçen hafta yapıldı bana rahat gitmiştim, ama bi acı hissettim hiç açılma yok dedi ve rahim çok geride diyip böyle baya çekiştirdi bişeyler yaptı🙈 ve hamilelik boyunca ilişki yasaktı acaba bunlar mı acıya sebep oldu diye düşündüm o yüzden sordum, yani umarım yarın açılma için baktığında aynı acıyı hissetmem😊