Denizgil Iffetnur_ahsen evet son 2 haftadır bebek baş aşağı pozisyonda doktor o zaman göbeğin düşmüş doğum yakındır demişti ama gelen giden yok 😂 bebek hala baş aşağı göbeğimin üst tarafı sünger gibi boş oralar artık ama gelmiyor işte 😂
Hairdress Denizgil benim 5. Ayından beri baş aşağı😁 34 te yumuşama var dedi ama tık yok. Benim de göbeğimin üst kısmı bomboş yumuşacık ama daha fazla inesi yok bebişin sanırım😅
asena9 Hairdress 37+6 bebiş baş aşağı kanalda 1 cm açılmam vardı 3 gün önce, ayakta durmak çok çok zorluyor baskı yapıyor, birde çok ödem topladı ayaklarım ve bacaklarım balon gibi:( cumartesi sezaryen olacağım 🤍
Hairdress asena9 benim ayaklarım da öyle dizden asagısı fil gibi resmen. Onun dışında bi sıkıntım yok bebiş hareketleri de iyi bakalım ben ne zmaan doğum hikayesi yazacagım🙂
Hairdress Ebrunr doktor ne zaman gerekli görürse bence. Genelde 38 den sonraymış fakat bende risk vardı 34-35te iki kez yapıldı sonra hiç yapılmadı. Şuan 38 im yine yapılmadı doğumu bekliyor sanırım doktor
AysegulllAltnts Hairdress şimdi 38 oldum bi kaç gündür adet sancısı gibi az az oluyo agrı dün jel gibi bişey geldi azıcık cuma günü kontrol var gidicem bakalım ne dicek doktor bebeğim dönmüyo kafası hala yukarda hiç dönmedi makat geliş duruyo